No m’agrada gaire prendre medicaments de cap mena, però amb els anys he après que és millor que em prengui alguna cosa quan començo a tenir mal de cap o només farà que tornar-se més intens fins al punt que de vegades em pot durar un parell de dies (rarament). El mateix faig quan em ve la regla: tan bon punt noto que em comença a fer mal la panxa, em prenc una pastilla; si espero a veure si el mal es farà més intens passo una estona amb molt de dolor des del moment que finalment me la prenc fins que em fa efecte (i a més això em sol passar a l’hora de dormir, que suposo que es passa pitjor).

Doncs pel que fa al mal de panxa de la regla, volia comentar dues coses: des que faig servir la copa menstrual, he arribat a passar regles senceres (un parell de cops) sense haver-me de prendre res. No sé si això pot tenir-hi a veure, potser hi influeixen altres factors (com per exemple els canvis en l’alimentació), però ha coincidit.

Una altra cosa és que he descobert que una cosa que de fet suposo que “tothom sabem” va tan bé que no m’he hagut de prendre res els dos últims cops (i no per falta de dolor): una ampolla d’aigua calenta a la panxa!

Suposo que això no és una cosa que li vagi bé a tothom, ja que sóc conscient que hi ha dones que tenen dolors molt més forts que jo i durant més dies, però potser ho podeu provar (coneixent-vos, segur que ja ho heu fet algunes…).

(Ni per dir una cosa tan senzilla sóc capaç de ser una mica breu!)

Anuncis